2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 27. srpna 2014

Tatínek unaven III.

Dneska jsem zase tou rolí "tatínek na plný úvazek" zas a opět nějak moc unaven. Ne, to si nestěžuji, jen je těch mých dětiček chvílema prostě na mne moc.
Ráno po snídani uhličitá koupel, děti jsem vyslal k Viki na pokoj, pak jsem tu "školku" hlídal já a Viktorčin taťka šel na své procedury.
Dopoledne tak uteklo, ještě jsem s Filipem zajel dolů do Jeseníku do LIDLu a pro novou autožárovku. Tu jsem hned po obědě za asistence zvědavých dětí vyměnil.
Pak jsme se na chvilku natáhli, děti se dívaly na déčko a já málem usnul.
Následoval neobvyklý zážitek, hodinový pobyt v solné jeskyni Solvita. Z reproduktorů pohádky, solný roztok zurčel, děti si solné krystaly nabíraly do kbelíčků...
Po večeři opět vedle na pokoji u souseda "školka", naše Léňa a Filda s Lukášovou Viki, chvilku i Hanička...
Večer pohádka z počítače, no a za chvíli budu své děti následovat do postele. Ač to předpověď neříkala, venku už zase crčí déšť...

Žádné komentáře:

Okomentovat