2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 25. srpna 2014

Tatínek unaven

Dneska jsem tou rolí "tatínek na plný úvazek" nějak moc unaven.
Ráno uhličitá koupel (děti jsem opustil u snídaně a našel je dle plánu malující si na recepci), pak tenis s Filípkem (Lenička si hrála s dalšími dětmi, už je jich tu tlupa), no a po obědě jsme vyrazili na DiscGolf.
Totiž, letos se Priessnitzovy léčebné lázně mohou pochlubit novým DiscGolfovým hřištěm - když jsme tu byli naposledy, před 2 či 3 lety, tato "atrakce" tu nebyla.
DiscGolf je oblíbenou zábavnou hrou odvozenou z golfu. Místo golfového míčku se však do jamky snažíte z určitého výhoziště umístit létající disk. A jamka? Tu tvoří ocelový koš. Cílem hry, která vznikla v USA, je tak dokončit jamku s nejmenším počtem úderů, tedy hodů. Na každý hod si můžete vybrat talíř lišící se délkou, směrem i tvarem letu. Hracím prostorem tu je Park Vincenze Priessnitze, který je součástí lázeňského areálu. Celkem hrajete na devět jamek. Během hry se setkáte s nejednou přírodní překážkou, které hru činí o to zajímavější. DiscGolf je ještě doplněn o zábavný kvíz. Každá jamka je doprovázena otázkou týkající se našich lázní,“ představil novinku obchodní ředitel Tomáš Rak. Za zodpovězení kvízu děti dostanou malý dárek v lázeňském infocentru, kde si také půjčíte potřebné disky ke hře.
Hrál jsem já, Filip a Lenka, doprovázel nás kolega Lukáš s dcerkou Maruškou. "Vrcholem programu" bylo, když nám pak na infocentru slečna oznámila, že nemá lístek se správnými odpověďmi na kvíz... :-o
Po večeři chvíli na hřišti, pak koupel všech v octové vodě. Leničku už hlava nesvědí, zato Filipovi jsem ve vlasech, byť ostříhaných na ježka, "ulovil" tři vešky (jsem čím dál víc přesvědčen, že šlo o vši, nikoliv o blechy).
Večer si děti slepovali z papíru domečky, já očistil a dal zamrazit sedm nádherných klouzků, nalezených na hřišti, za chvíli budu své děti následovat do postele. Jsem z toho dne tentokrát nějak moc unaven.

Žádné komentáře:

Okomentovat