2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 22. srpna 2014

Teskno je mi

Nějak teskno je mi, když teď večer píši tento příspěvek, ale přitom ten den nebyl vůbec špatný.
Ráno nás vítala vymetená slunečná obloha, děti na recepci hotelu malovaly skřítky talířovníčky (pohádku o nich jsem si včera vymýšlel), zatímco já si dopřával uhličitou koupel, po snídani jsme šli hrát tenis, před polednem jsem Pavle na zítra zajistil přes Internet jízdenku na vlak za námi, po obědě jsme šli na bazén.
Když jsme ale vyšli po hodině z bazénu, obloha byla zatažená, a jen co jsme došli na pokoj, začalo venku pršet. I vyčkali jsme, když přestalo pršet, sešli jsme do hotelu na večeři. Jenže pak se zase rozpršelo, Lenka se naštěstí chtěla dívat na pohádku Dvojčata na Déčku. Pak se obloha protrhala, sice se zase výrazně ochladilo, ale od procházky nás to neodradilo. Došli jsme k vyhlídce na celý Hrubý Jeseník, kde dřív bývala ohrada s ovečkama - už tam dnes není, zato je tam několik koček, krůty a slepičky, kočky se nechaly od dětí hladit, takže výlet účel splnil.
Večer se děti dívaly na Scooby Doo, já si četl, Lenka mi pak usnula na ruce.
A jak říkám, teď je mi nějak teskno.
Mimochodem, dobrá zpráva, dostal jsem od nového ředitele ZŠ Čejkovická odpověď na mail, že vyhoví mé žádosti a Lenku přeloží do 1.A, aby byla ve třídě s Kristýnkou Karnetovic a za třídní měla paní učitelku Mádrovou, kterážto je pro ni symbolem školy (měla po dva roky Filípka a "přijímala" ji do školy u zápisu), takže už se zase Lenka do školy těší...

Žádné komentáře:

Okomentovat