2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 7. února 2014

Ani diář

...už třetí den nestíhám ani v klidu odškrtávat úkoly v diáři.
Prostě a jednoduše kmitám, dělám to, co je právě třeba, po paměti si pamatuji, že se to částečně s úkoly v diáři kryje, ale prostě nestíhám sledovat, zda jsem na něco z diáře nezapomněl.
I včera i dnes jsem zažil situace, kdy mi jeden telefonát stanovil něco, než jsem si sbalil potřebné věci a vyrazil "do akce" z kanceláře, přišel druhý a třetí telefonát... Prostě na zbláznění...

No a dnes se protáhl navíc divadelní trénink, děti nám ponocují u Harryho Pottera, a mám obavu, že tentokrát usnu dříve, než zbytek rodiny...

Žádné komentáře:

Okomentovat