2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 26. února 2014

Jedno zhoupnutí

Dnešní den byl jako na houpačce - jenže na jediné zhoupnutí.
Dopoledne bylo fajn, zašel jsem si do posilovny na "veslovací lavici" (včera jsem totiž na roční lékařské prohlídce zjistil, že co jsem v roce 2012 zhubl, to jsem zase v roce 2013 nabral a ještě jedno kilo přidal, tak jsem se rozhodl na sobě zapracovat), pak naprogramoval (principiálně, ještě nemám celý rozsáhlý formulář dopsaný) novou část webových stránek...
Jenže odpoledne se to zhouplo do opačné polohy.
Jeden telefonát za druhým, něco se nám "kazí" v naší počítačové síti, nedaří se mi logicky odvodit, kde jsou problémy...
Doma obvyklé odpolední "kmitání", na divadelní zkoušce jsem pak polo-spal, a teď za chvíli padnu do postele...
Prostě druhá půlka dne "nic moc"!

Žádné komentáře:

Okomentovat