2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 18. února 2014

Luhačovice 2014 (díl druhý)

Tím, že letos máme "březnový únor", dá se program organizovat zcela jinak než loni a předloni.
Dnešní "odrážkové" vyprávění:
  • Včera večer jsem si zašel sám ještě jednou "zakřižovat" zdejší malý bazén 20x tam a zpět, dnes se na to chystám zase.
  • Po dopolední bohaté snídani jsme vyrazili do Luhačovic na procházku a na nákupy (Pavla zapomněla doma kartáček na zuby, já pantofle do bazénu).
  • Naše děti už tu procházku zvící čtyř kilometrů tam a čtyř kilometrů zpět statečně zvládly.
  • Ale na pokoji jsme si odpoledne dopřáli kávu, rohlík, děti se natáhly na postel a odpočívaly u Barbie, Pavla "řezala dřevo".
  • Odpoledne jsme si zašli zablbnout do bazénu, pak půlhodinka ve vířivce, relax na posteli a večeře. Děti a Pavla měly moravského vrabce se zelím a knedlíkem, já si objednal carpaccio z červené řepy (ale že Filípkovi stačila polévka, carpaccio nám zůstalo jako dezert na pokoj - hledal jsem si recept, snad to byl tento [1] či tento [2], nebo byla řepa tepelně upravená - [3] či [4]?).
  • Večer jsem (dle první odrážky) zase zašel na bazén, ale tentokrát s Filípkem, pět minut jsme si poseděli v sauně, a pak jsem zase křižoval bazén, Filípek též, ale pomaleji a s brýlemi a šnorchlem.

Žádné komentáře:

Okomentovat