2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 7. srpna 2014

Domácí plody

Promiňte mi tu přízemnost. Užíváme si plody vlastní práce a vlastní zahrady.
Dopoledne jsem byl s Filipem na kontrole u lékaře, správně bych s ním měl být doma ještě zítra, ale já už do práce potřebuji.
No nic.
K tématu: odpoledne hlídala babi, já jel na zahradu sekat trávu (stihl jsem sotva polovinu, jsem moc pečlivý, půl času sekám, půl času pleju kouty, do nichž se sekačkou nedostanu) a sklízet.
A večer jsme pekli patizon a rajčata, a užíval jsem si večeři prostou: chléb s pomazánkovým máslem (dnes se to kvůli EU jmenuje Bystřická pomazánka) a rajčaty, krásnými vyzrálými červenými rajčaty, která normální smrtelník odkázaný na supermarkety prostě nezná. Slaďoučká, s výraznou chutí, výtečná...
Alespoň tuto část úrody (na rozdíl od česneku - ale dle reportáží ČRo Radiožurnálu to ani náhodou není jen náš problém) nám nikdo neukradl!

Žádné komentáře:

Okomentovat