2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 17. srpna 2014

Vlaštovičník dráždil?

Tak, zkusím dopsat včerejší část příběhu, která zůstala nezaznamenána. Bylo to asi nějak takhle:
Sekal jsem zahradu, kolem kompostérů plevel vytrhával, mimo jiné vlaštovičník a kopřivy. Pak mi vlétla do oka jakási muška. I sundal jsem z pravé ruky koženou rukavici a promnul si oko...
Kožená rukavice propoští vlhkost, mimo jiné i zjevně šťávu z vlaštovičníku, obsahující asi 20 různých alkaloidů. - Do hodiny mi oteklo oko a ještě dnes ráno jsem měl oční víčko opuchlé tak, že zbývala jen štěrbina. Následovala včera procedura mazání oka mastí, dnes pak vymývání čajovým sáčkem zalitým malým množstvím vody - zelený čaj a heřmánkový čaj. Teď už na to oko vidím!



Odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat