2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 24. srpna 2014

Vešky nebo blešky

Dnes ráno jsme Leničce ve vlasech našli vešky či blešky - nevíme. Popis odpovídá snad víc věškám, ale skáče to jak blešky.
Jako první pomoc jsem sehnal v restauraci Salesie ocet, omyli jsme s ním Lence vlásky a Pavle se pak zadařilo spoustu těch parazitů vyčesat.
Dopoledne pršelo, když déšť pominul, prošli jsme si žlutý lázeňský okruh, tu nejjednodušší procházku od kolonády.
Odpoledne jsme zavezli Pavlu na vlak, pak jsme se stavili v Kauflandu, v lékárně Dr. Maxe jsem zakoupil přípravek Diffusil, co by měl dle níže uvedených odkazů působit na obojí, no a večer po večeři a cca hodince u průlezek jsem strávil víc než hodinu, skoro dvě, aplikací přípravku, následnému (po cca 30 minutách) vymývání vlásků (dvojitému) a oplachování octem (Lenča ječela jak drak) a rozčesávání; skoro vzápětí mi Lenička usnula na rameni během deseti minut.
S Filípkem jsme se pak bezmála do půl dvanácté dívali na Prince Kaspiana, synáček se ke mně tulil a filozofovali jsme o smyslu lidské existence, boji za dobro a tak podobně. Už se dá s Filipem diskutovat i o těchto věcech.
A tak si jen říkám, že je divné, že parazity, ať už jsou to reálně blešky či vešky, nerozeznal před 14 dny lékař ve VO, ani zdejší pan primář, šéf VLL Jeseník... Ale to se mi to mudruje, když včera ještě nebylo ve vlasech vidět skoro nic a dnes se Lence ve vlasech potvůrky jen hemžily...



Odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat