2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 30. srpna 2014

Jak jsem očekával

Jak jsem očekával, děti se večer pohádaly, kdo že půjde spát s maminkou, a teď spí společně s maminkou ve Filípkově posteli.
Ráno jsme se sbalili a vše naložili do auta. Filípek zjistil, že zapomněl u snídaně svou kšiltovku, a tak jsem ho poslal s kartičkami a s klíčem od pokoje na recepci, aby se poptal - vrátil se spokojen s kšiltovkou.
Zhruba hodinu nám trvala cesta přes Červenohorské sedlo do Šumperku, tam jsme v LIDLu koupili nové botky pro Lenku, a za dalších cca 75 minut dorazili do Brna.
Hbitě jsem skoro vše i vybalil, a znovu s dětmi vyrazil "do světa" - v brněnské ZOO naše divadlo vystupovalo v programu závěru prázdnin, já měl jen na starosti hudbu a rekvizity.
No a večer následoval zcela očekávaný spor dětí, kdo že půjde spát s maminkou...

Žádné komentáře:

Okomentovat