2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 6. září 2015

Pracovní neděle

Dnešní neděle pro mne byla pracovní.
Dopoledne jsem došel s dětmi do JYSKu pro, již před třemi týdny objednanou, před 14 dny sice dodanou, ale nevyzvednutou, novou třídveřovou skříň do Leniččina pokoje. Jenže teprve včera jsem připravili místo ve sklepě a starou skříň z pokoje tam odstěhovali.
Odpoledne tak bylo ve znamení montáže. No a že některé věci pro mne byly nové - dosud jsem nikdy nemontoval například kolejničky pro šuplíky či panty do dveří - trvalo mi to celé poněkud déle a chvílemi jsem se u toho i zapotil. Chvílemi fyzicky, chvílemi obrazně, tedy "mozkové závity se kroutily o sto šest".
Ale skříň stojí (to byl taky trochu oříšek, jak postavit ležící smontovanou skříň po té, co jsem hřebíčky přitloukl zadní sololitové desky). Dveře bude potřeba po čase znovu seřídit, jak si skříň sedá...


Žádné komentáře:

Okomentovat