2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 1. září 2015

Střepy přinášejí štěstí?

Ráno jsem šel s dětmi do školy na zahájení školního roku.
Pan ředitel Babák trochu zbytečně řečnil, tváří se, že školu dobře řídí, ač si to část z nás rodičů nemyslí. Například propuštění bývalého ředitele, který přešel na pozici vychovatele ve školní družině a byl dětmi velmi respektován a oblíben, bylo jen naplněním politického zadání pana Karáska. To mi nikdo nevymluví!
Když jsem se odpoledne vrátil z práce, čekala mne doma hned za dveřmi bedýnka plná střepů.
Filip se tu dohadoval s babičkou o úklidu, vztekle praštil dveřmi a sklo opustilo rám.
Filip má na tváři pod okem šrám, jak ho padající sklo zasáhlo. Udělal jsem mu na něm "mašličku", snad nezůstane jizva.
Ptal se, zda to zítra ve škole poznají. Tak jsem mu řekl, že ano, a ať se klidně pochlubí, že se vztekal, rozbil sklo a tatínek ho ani neztrestal výpraskem, byť by si ho jistě zasloužil.
Po zbytek dne byl krotký jako beránek, uvidíme, jak dlouho mu to vydrží...

Žádné komentáře:

Okomentovat