2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 14. dubna 2014

Ochladilo se.

Já vím, řeknete si, co nám to tu píše, to jsme si přece všimli, že se ochladilo. Ale já to nemyslím jen ve smyslu "o počasí".
Ochladil se vzduch, rozfoukal se vítr. A já mám neodbytný pocit, že se ochladila i mysl lidí. Něco se mi dnes prostě celý den nějak nepozdává...
Ráno zkolabovala doprava v Brně, opravuje se Husovický tunel, a když jela Pavla do práce, stála nejen doprava u Židenických kasáren, ale dokonce i Rokytova odzhora od zastávky Vlčnovská! Horor, bylo rychlejší dojít dolů pěšky na Starou Osadu na šalinu...
Já v práci pendloval mezi jednáními a počítačem, a rozhodně jsem se nenudil! A tu odpolední bouřku jsem jen slyšel přes pootevřené okno, neviděl, bo rolety byly dole...
Doma jsem pak absolvoval klasickou hodinku "domácí školy" s dětmi, při tom se i "pokradmu" navečeřel, a pak jsme se s Pavlou vydali, po té, co se nad městem přehnala prudká bouřka doprovázená kroupami, na divadelní trénink...
Po návratu už vlastně skoro nic, zalezu do postele... Nebylo toho málo na jediný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat