2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 1. dubna 2014

Ruční mytí nádobí

Čeká mne dnes ruční mytí nádobí - je ho plná myčka, ale ta vypověděla poslušnost a opravář (s certifikátem na značku Bosch) má čas až příští pondělí.
Jak se píše v návodu: Plovák zajišťuje, aby se do vnitřního prostoru myčky nenapustilo příliš mnoho vody. Jeho údržbu příp. montáž a demontáž smí provádět pouze servis. No a já hold testováním zjistil, že závada je někde u plováku a mám obavu se pouštět do dalších experimentů a preferuji zásah odborníka.

Jinak mám za sebou šílený den - nevím, zda se tomu říká migréna, či zda je to tím, že vnímám totéž, co mi popisovala kolegyně: večer doma bych ještě vykazoval jakž takž nějakou aktivitu (dnes si to sám sobě rozhodně zakážu a pokusím se brzy usnout) a ráno mne budík ve 4:10 (byť mi lže 5:10) doslova zabíjí... Následuje prozívaný den... Kdy se mé tělo přizpůsobí letnímu času?

Žádné komentáře:

Okomentovat