2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 19. června 2015

Brněnská A.S.A dělá z lidí hlupáky

Brněnská A.S.A dělá z lidí hlupáky, ale někteří její zaměstnanci těmi hlupáky sami jsou!
Proč si to dovoluji tvrdit? Nabízím následující vyprávění.
Když jsem byl se sběrovým papírem ve sběrném středisku Líšeňská naposledy někdy loni (či dříve?), paní ve výkupu mne celkem nevybíravým způsobem "zpražila" za to, že jsem měl v balících pohromadě jak papír charakteru časopisového (tedy časopisy, letáky Billa, LIDL apod.), tak papír novinový (minimum novin, letáky Kaufland a Globus, případně noviny Metro). A vyslechl jsem si cca desetiminutovou přednášku o tom, že to musím třídit...
Tudíž jsem před dnešní návštěvou sběrného dvora pečlivě vytřídil letáky Kaufland, Globus a noviny Metro. Jenže ve sběrně jsem se dozvěděl (od jiné paní, tamta má prý službu jen v pracovní dny a dnes má volno), že jsem třídil zbytečně, že to mohu dát naráz na váhu. Bylo toho 35 kg, z toho cca 15 kg toho novinového, vytříděného. A ať se nezlobím, že dělá jen to, co se jí řekne. (Inu co, na vzdělání tohoto personálu asi nejsou kladeny nijak velké požadavky.)
I volal jsem pak z domova na .A.S.A., spol. s r.o. - provozovna Brno (Líšeňská 2755/35, 636 00 Brno, brno@asa-cz.cz, Oddělení služeb zákazníkům, tel. + 420 548 422 012), abych se dozvěděl, jak to s tím tříděním na novinový papír a časopisy a letáky vlastně je. Ale tam mi ale slečna neuměla odpovědět a odkázala mne na jistého vedoucího pracovníka.
Telefonický rozhovor s tím pánem byl vskutku zajímavý. Prý neví, co je Metro, prý ho nezajímá, na jaký papír tiskne Kaufland a Globus, a prý si mu mám příště den před odevzdáváním sběrového papíru zavolat a on mne poučí, co je to novinový papír. A prý ho nezajímá, co je a není uvedeno na Internetu. Kdyby blbost kvetla...
Ten pán byl zjevně při pátku poněkud mimo formu a na svou pracovní pozici možná nestačí. Jinak by věděl, že na novinový papír tiskne své letáky Globus, Kaufland a další (jak to ví a na svém webu uvádí například společnost EKOCELL CZ). Společnost Kaufland to dokonce řadí do své reklamní strategie (viz tento článek). Jenže místo toho ten pán mlel své hloupé odpovědi...

Vskutku mne zajímá, jak na toto vyprávění zareaguje vedení společnosti A.S.A, dám jim jej samozřejmě, krom zveřejnění, přímo do mailových schránek.

1 komentář:

  1. Dnes mi telefonoval regionální vedoucí provozu A.S.A - hovor jsem si nenahrával, byť se mne na to ptal, takže to mohu popsat následovně - hovor vyzněl v tomto duchu:
    - třídit je správné, separovat novinový papír od ostatního ano, jen to obsluha ve výkupně jaksi občas nesprávně vyhodnotí;
    - nikdo nejsme neomylný, nikdo nejsme dokonalý, ani zaměstnanci A.S.A;
    - ve sběrném dvoře by se měly objevit letáčky informující o tom, jak je třeba papír třídit - pak v tom bude mít jasno i občan i personál A.S.A;
    A ještě doplním dodatečnou myšlenku, když už někde bude papírový letáček, jistě by se na webu A.S.A mohla objevit i jeho elektronická podoba...

    OdpovědětVymazat