2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 30. června 2015

Dryck Lingon

Dnešní den byl poněkud hektický:
Vzhledem k tomu, že zítra nastupuji do nové práce v centru Brna, byl jsem se na to dnes "vyzbrojit" roční šalikartou.
Na zahradě jsem v tom dusnu jen zaléval a posekal trochu trávy na seno pro Rézinku, naše nové morče, které "bydlí" u Leničky v pokoji třetí týden, od 14. června, jak se Lenka vrátila z akce Reset 2015. (Mám dojem, že se o Rézinku starám z celé domácnosti nejvíce já...)
Odpoledne Lenka zase trénovala jízdu na kole, tentokrát participovala i maminka - ještě musíme dcerku hlídat při otáčkách na našem "minitréningovém okruhu".
A ten titulek dnešního příspěvku?
Ještě než jdu spát, doplňoval jsem lahve limonád Soda Stream. A užívám do něj nejen originální sirupy Soda Stream, ale třeba i výbornou brusinkovou šťávu Dryck Lingon z obchodního domu IKEA. Konkrétně tahle šťáva je sice poněkud dražší špás, ale zato "zatraceně dobrá".
:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat