2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 26. června 2015

Odpoledne závěru školního roku

Odpoledne jsem vyzvedl děti z družiny, přibrali jsme babičku a odebrali se na zahradu.
Dětem dneškem skončila škola. Sice tam ještě v pondělí a v úterý půjdou do družiny od devíti do tří, ale už jim v podstatě začaly prázdniny.
Krom vysvědčení děti přišly se zprávou, že školu v tomto roce opouští nejen paní učitelka Drábková (která sice mé děti přímo neučila, ale organizovala mimo jiné lyžařský kurz) a pan učitel Pospíchal (tělocvikář, který teď působil v družině, mezi dětmi náramně oblíbený, a zároveň je uměl vždy perfektně "zkrotit", když začaly "trojčit") - tuším za tím sice jakési politické zadání od pana Karáska z vinohradské radnice pro "dosazeného" ředitele pana Babáka, ale jako jeden obyčejný rodič dvou žáčků s tím asi sotva něco udělám.
Jediné, co udělat mohu, je zopakovat, že pan Karásek je demagog (o tom mne opakovaně přesvědčil), který dle mého názoru už měl z radnice dávno zmizet... Toť můj názor.
Ale teď k tomu odpoledni:
Udělali jsme si táborák, na uhlících přenesených do grilu pak pekli špekáčky a klobásy.
Zaštipoval jsem rajčata a plel kolem nich, Pavla plela zelí a další záhonky.
Na závěr jsme zalili - půda je vyprahlá, ze stromů díky suchu padají malinká jablíčka a meruňky. S úrodou to letos vypadá špatně.
Večer jsem, když Pavla usnula u dětí, pověsil prádlo, namíchal soda stream do tří lahví, no a půjdu též spát, jsem z toho dne nějak dost unavený...
Ale bylo to příjemné odpoledne.

2 komentáře:

  1. Náhodu jsem narazil na Váš blog. Situace ohledně školy je opravdu tristní a "odchod" Mgr. Drábkové (třídní učitelka dcery) a Mgr. Pospíchala je opravdu "přes čáru". Ohledně pana Pospíchala jsou prý tlaky shora... Nemáte nějaký nápad co s tím?

    OdpovědětVymazat
  2. Problém je v tom, že nemám tušení, co se v takové situaci dá dělat. Nový ředitel má své pravomoci, tak to (v tomto případě BOHUŽEL) je, a jen je využívá...

    OdpovědětVymazat