2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 22. února 2011

Děti a já

Čeká mne dnes obdobný program jako včera.
Pavla je na brigádě v Globusu, děti si hrají a skotačí po bytě, povídají si se mnou, povečeříme spolu, okoupu je. Až budou sledovat večerníček a Animáčka, zase budu datlit jako včera anglickou esej. Lenička půjde možná zase sama brzy spinkat... Filípka asi zase uspím knížkou jako včera...
A možná se dočkám Pavlinina příchodu z práce, a ráno zase brzy vstanu...


Ne, to si nestěžuji, vlasně mne to baví...
Jen přemýšlím, jak to asi dělají jiní. Kdy že si jde běžný člověk koupit knížku či CDčko? (A pak se divte, že koukám, kde lze co z Internetu stáhnout...) Kdy má ten, kdo se věnuje dětem, čas koukat na stupidní seriály, o nichž se pak mluví...
Ne že bych jim to záviděl, jen nechápu jejich hodnotový systém, mám jiný...


Tož snad nikomu nevadí, že jsem si krátce zafilozofal. Jdu se věnovat dětem.

3 komentáře:

  1. Dovol, abych reagoval: To NENI o "hodnotovem systemu",jak pises, ALE o tom, JAK si ten cas rozvrhnes a usporadas-pro vysvetleni,jak jiste vis,jsem VS student 5.rocniku,mam na "krku" diplomku,statnice a jeste predmety ve skole.Od rana do odpoledne (cca 15:00-16:00) mam normalni rozvrh,pak do vecera (cca do 20:00-21:00) resim bude castecne ve skole a doma diplomku,NEBO doma tvorim prezentace (pro ziskani zapoctu v danem predmetu) do predmetu,ktere mam v rozvrhu.A pak dal,od 22:00 dal se divam na ty "filmy a serialy,o kterych se mluvi" :-) Takze je to o tom,ze chodim spat mezi 12 a 1 v noci a vstavam mezi 6 a 7 rano-uz sem na to za ty 4 roky celkem "naladeny" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň, ale to popsané je o věku - já spím od 23:00 do 5:20 a je mi to málo, spát méně by mne zabilo...
    A vzhledem k tomu, že se "Šehrezáda" přesunula na odpoledne, asi se díváš na jiné seriály, než o nichž se mluví v médiích...

    OdpovědětVymazat
  3. A zároveň je to o hodnotovém systému - když denně jsem 11 hodin mimo domov (v práci), 3-4 hodiny chci věnovat dětem a rodině (ať už tím, že si s nima hraju, chystám večeři, čtu jim, či jen po nich uklízím), chci 6-7 hodin spát (minimálně) zbejvají 3 hodiny, co mi musí stačit na komunikaci se světem (např. maily ohledně SBD), studium či čtení literatury, umytí sebe sama a takové ty běžnosti co dělá člověk před spaním a po probuzení :-)
    Takže kde vezme normální člověk čas na sledování TV? Buď tráví míň času v práci nebo se nevěnuje děckám (Ty je nemáš) nebo nečte... To první je trochu možné, pokud nedojíždíš, to druhé mi nějak nesedí u těch, kdož jsou rodiči, to třetí je právě o těch prioritách... A jsme zase na začátku...

    OdpovědětVymazat