2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 7. února 2011

Regulerní vypnutí miminka

Tak jsem měl včera odpoledne a večer na starosti děti, Pavla byla opět na brigádě v Globusu.
Děti se dívaly na pohádku, pak jsme jeli na nákup do LIDLu, pak si hrály. Myl jsem vanu a najednou za sebou slyším: "Já už jsem nahatej!" Jak jsou děcka zvyklá, že jim napouštím vanu, prostě si zaměnila zvuk sprchy při mytí vany se zvukem napouštění vany, a už se do té vany hrnula. Tož jsem je nechal okoupat, v bohaté pěně, jen při stříhání nehtíků bylo trochu křiku (Lenička stříhání nehtíků nerada).
Pak jsem jim dovolil dívat se na oblíbeného Pana Včelku (na Nově, je to přece jen lepší než PC v pracovně, ale že to máme na DVD, moc je to nebavilo), vyžádaly si přepnutí na Večerníček a na Animáčka.
Potom jsem zavelel k úklidu, děti pouklízely si v obýváku a Filípek ve svém pokoji LEGO. Za odměnu byla na PC Pepina, a já mohl vytřít kuchyň a chodbu.
Filípek si vzpomněl, že by si dal ještě pozdní večeři, Lenička chtěla taky, jenže se začala vztekat, že nechce rohlík s máslem a medem, rozcupovala na kousíčky suchý rohlík, lehla si na zem a - regulerně se vypnula. Zavřela oči a spala (odnesl jsem ji samozřejmě do postýlky).
I tak může vypadat nedělní večer...

Žádné komentáře:

Okomentovat