2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 6. listopadu 2011

Listopadová neděle

Listopadová neděle, poklidná, příjemná, odpočinková.
Lenička budila až ve tři čtvrtě na sedm, Filípka jsem uspal před chvílí. A můžu na kutě - dívat se na televizi se mi rozhodně nechce, i když ten film, co ho Pavla sleduje, Ženy v pokušení, se nezdá být špatný. Jenže mne prostě na televizi neužije.

O čem jsem nestihl tento týden psát? O začátku nového roku (toho keltského, začínajícího svátkem Samhain), o dušičkách, "O smrti, co s ní smířit nejde se" (jak zpívá Jarek Nohavica v mé nejoblíbenější písni, Kometě) - mimochodem právě tak nazval své zamyšlení Jan Houkal, farář v Brandýse nad Labem...

Ale nějak se mi dál psát nechce, mohl bych sklouznout do patosu, tož dobrou noc, Goodnight. Sweet dreams. (Jak jsem před chvilkou říkal Filípkovi - občas se má chuť učit anglicky...)

Žádné komentáře:

Okomentovat