2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 8. února 2014

Budeme bez banánů?

Banány jsou nesmírně citlivé na nepříznivé vlivy. Od pradávna jsou tyto rostliny šlechtěny a současné odrůdy už nejsou schopny se množit jinak než vegetativně. I když banánovník kvete a vytváří plody, nemá semena. Každá rostlina je ve skutečnosti odnoží, klonem své matky. To je ideální stav pro přenos nákazy a jejího lavinovitého šíření.
Více zde.
Tak, citací jsem začal, a teď pár řádků z našeho "reálného života".
Dopoledne jsem trochu "kmital" na Strnadově, zítra o tom musím sepsat zprávu na webovku domu.
Odpoledne jsem na chvíli po obědě (zapékal jsem těstoviny s vepřovým z kolene - LIDL v akci) jsem na chvíli usnul, pak prostě byl s rodinou...
Zítra nás odpoledne čeká taneční vystoupení v Hranicích na Moravě...
A Pavla sleduje (ze záznamu) krasobruslení...

Žádné komentáře:

Okomentovat