2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 25. února 2014

Zpropadené formuláře

Trápil jsm se dnes v práci s problematikou formulářů na webové stránce.
Krásný článek na jakpsatweb.cz sice problematiku celkem přesně popisuje, ale má jisté mouchy, takže mi nějakou dobu trvalo, než jsem se systémem prokousal, pochopil, jak doplnit kontrolu odeslání emailu přes php skrze kontrolní obrázek Captcha... A hlavně, jak to vše "skamarádit" se serverem našeho poskytovatele webhostingu!


Ale už mám dostatek informací, dílčí kroky ozkoušené, jen je zítra spojit dohromady...
A hlavně, je to tvůrčí práce - a ta mne vždy baví, byť se mi občas mozkové závity "potí a kroutí".

Žádné komentáře:

Okomentovat