2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 4. února 2014

Proč nestíhám

V poslední době si opět s větší frekvencí kladu otázku: "Proč nestíhám?"
  • Do mailové schránky se mi hrnou e-maily, na mnohé nestíhám odpovědět, jak bych si přál.
  • V diáři se mi hromadí úkoly, pracovní, divadelní i jiné, je jich moc a nedají se všechny zvládnout.
  • Když jsem v práci v kanceláři, co chvíli zvoní jeden ze tří telefonů (pevná linka, služební mobil, soukromý mobil) a drobné požadavky ruší od souvislé práce.
Nějak už u mne nefunguje "multitasking", který před lety nebyl vůbec problém, mozek v poklidu analyzoval na pozadí...

Ale sluníčko nám přes den zase i sem tam svítí a vše se nějak poddá :-)
Nebo nemám zkoušet hýřit optimismem, není to jen křeč :-(
Já vážně občas nevím.

Žádné komentáře:

Okomentovat