2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 1. února 2014

Matrix

Od rána jsem se cítil nějak divně, jako by na mne lezla nějaká choroba. Trvalo to celý den, trvá to tak trochu dosud. Uvidíme.
Od osmi jsme si udělali "válecí večer", dívali jsme se na Matrix - a já přemýšlím, jak je možné, že si ten film nepamatuji, byť jsem jej před lety viděl, dokonce několikrát; tedy přesněji řečeno, proč mám dojem, že jsem z toho viděl kdysi jen jakýsi sestřih... Z celku něco chybělo. A nebo si už prostě jen "hosipo" - kdo nezná: "Ho... si pamatuju" :-) ??


Žádné komentáře:

Okomentovat