2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 28. července 2015

CVVM hlásí

CVVM: S prací je spokojeno 61 procent lidí, stejně jako loni
Se svým zaměstnáním je spokojeno 61 procent Čechů. Stejný podíl lidí se ovšem domnívá, že mají menší příjem, než by si zasloužili. V obou případech jsou to podobné výsledky jako loni. Více než čtyři pětiny lidí o odchodu ze současného zaměstnání neuvažují. Vyplynulo to z aktuálního průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM).
Co k tomu dodat?
Od té doby, co jsem po 25 letech opustil armádu a nastoupil do firmy Czechin, cítím se jako znovuzrozený a skutečně "dle výzkumu" o odchodu ze současného zaměstnání neuvažuji - prostě se mi na novém místě líbí. Tečka.
Odpoledne jsem doma upekl cuketu, pochutnal jsem si na ní s mojí maminkou, a pak se odebral na zahradu, upravil záhon po cibuli, zasel na něm hrách a zalil vše.
Prostě bezva den, pominu-li to, že je deset a já se cítím utahaný jako kůň :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat