2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 16. července 2015

Pěkně to peče

Slunko pěkně peče a děcka si užívají prázdnin.
Dopoledne jsme byli na nákupu v LIDLu a babičce jsem pomohl se zabouchnutými dveřmi.
A po obědě jsme vyrazili přes Akátky na zahrádku. Díky dlouhodobému nedostatku vláhy keříky a spodní bylinné patro v lese už dávno zplihle klopí své lístky k zemi, z nezpevněné cesty se práší.
Na zahradě jsem smutně zjistil, že někde zase srna přeskočila plot a ožrala nám květák a naposled vysázená rajčata. Podvazoval jsem a zaštipoval rajčatové keře, poryl nový záhon pro hrách a vykopal jámy pro přesazování josty, zpracoval dotažené soušky na otopové dříví, chystali jsme s Leničkou další dvě bedničky trávy na sušení na seno pro morče Rézinku, nahé děti si užívaly v mušlích-bazéncích. Vše jsem pozalíval a příjemně unaveni jsme se vrátili domů.
Večer jsme čistili Rézince klec, morče už se nechá vzít do dlaně a od všech hladit, ale na začátku čištění klece ještě stále "lítá po kleci jak pošuk", to ji raději "lovím v rukavicích".
Pak jsem na neděli naložil krkovičku na gril, na zítra uvařil základ "kotlíkového guláše" (s dětmi pak jen na zahradě v kotlíku oběd ohříváme), dám namočit hrách k setí a půjdu spát...

PS: Prý jsem nebyl jediný, komu se nelíbilo propuštění p. Pospíšila ze ZŠ Čejkovická (ředitel Babák se chová jako slon v porcelánu, pravděpodobně řízen skrze politické nitky) a snad se povedlo rozhodnutí zvrátit...
Jak dlouho ještě budeme muset "ty politicko-managementské špičky" umravňovat, aby neškodili těm, kteří dobře pracují s našimi dětmi ve škole?

Žádné komentáře:

Okomentovat