2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 29. července 2015

Dobrá zpráva

Šel jsem dnes na divadelní zkoušku s předsevzetím, že se budu jen dívat a vůbec nebudu tančit.
Takže jsem nejprve místo rozcvičky zkontroloval smlouvu o vystoupení v Hustopečích 3. října 2015.
Pak jsem sledoval nácvik "vernisáže", "pilování" jednotlivých pohybů.
A pak mi to nedalo s celým souborem jsem si to dvakrát "sjel".
Pravda, vyhýbal jsem se všem pohybům, kde si je nutno stoupnout, byť jen na okamžik, na špičku či kde se musí udělat pohyb švihem - abych si ten "zlobivý sval" znovu nenatáhl, ale dobrá zpráva je, že s opatrností se mohu už opět pohybovat "po place".
:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat