2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 3. července 2015

Zlobivá myčka

Jak jsem psal včera, "naše myčka zlobí", včera se "počůrala".
Vyhodnotil jsem to jako netěsnící čerpadlo. No a vzhledem k tomu, že se mi již několikrát osvědčil postup nevolat opraváře a pokusit se opravu provést sám, dnes odpoledne jsem se do toho pustil.
První pokus nebyl příliš úspěšný, čerpadlo se mi nepodařilo zcela rozebrat a po zpětné montáži se myčka při spuštěném programu "oplachovaní" znovu "počůrala".
Ale nevzdal jsem se, pustil jsem se do toho znovu, čerpadlo celé vyjmul, důkladně rozebral a vyčistil, znovu složil a namontoval. A znovu spustil program "oplachování" A výsledek? Tentokrát absolutní sucho.
A tak jsem začal myčku "krmit" nahromaděným špinavým nádobím a doufám, že až ji zítra ráno po snídani doplním a zapnu, bude zase pár měsíců bezchybně fungovat.
Však jsme s Pavlou přemýšleli, že už jí je asi osm let, což je na takovýto stroj celkem dlouhá doba... Obzvlášť když připustíme existenci tzv. "kurvítek", tedy fakt, že se dnes takovéto spotřebiče vyrábí tak, aby je uživatel byl nucen (nejlépe hned po skončení záruční lhůty) vyměnit za nové!

Žádné komentáře:

Okomentovat