2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 30. července 2015

Poslední volný čtvrtek

Vzhledem k tomu, že mám jen tří denní pracovní týden, zvykl jsem si na to, že mám čtvrtek a pátek volno.
Ale to mi teď skončí. Neb si musím napracovat týden, kdy chceme jet v srpnu do Chorvatska. Takže budu mít v srpnu nikoliv 4 týdny po třech dnech, ale tři týdny po čtyřech dnech. Proto ten nadpis "Poslední volný čtvrtek".
Ne že bych snad měl dnes nějaké volno ve smyslu "leháro".
Dopoledne pračka, pověsit prádlo, do obchodu (mimo jiné) pro vložky do bot, abych mohl Filípkovi dovyspravit boty, uvařit oběd, po něm jsem se cca dvě hodiny "topil" v papírech souvisejících s SBD, pak na Strnadovu na jednání ohledně PENB, a následně na ČSS.
A teď večer doma už jen úklid, "mističkování" uvařeného jídla, příprava/předeprání prádla na zítřejší další várku...

Žádné komentáře:

Okomentovat