2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 11. července 2015

Fyzická únava

Jsme dnes všici totálně fyzicky unavení. Dokonce i děti šly před chvilkou s maminkou spát, a to Filípek ještě odpoledne tvrdil, že se bude dívat na celý film "Harry Potter a Tajemná komnata".
Pravda, děti na zahradě vydaly spoustu energie, a dlouho to vypadalo, že jsou to totální nezmaři.
Já byl ráno na střeše na Strnadově, se dvěma sousedy jsme zase natírali...
Pak jsem uvařil k obědu na přání dětí guláš.
No a odpoledne na zahradě, "zrenovoval" jsem celou tu naši krásnou "rajčatovou alej", Pavla plela jahody, opekli jsme si kukuřici, zalil jsem...
No a fyzicky jsem z toho i já už úplně "hin".

PS:
Pokud někdo nevíte, kde se vzalo slovíčko "hin", pak vězte, že jsme si ho půjčili, jako mnohá jiná, z němčiny, "hin sein" = "být nefunkční, být unavený", o zvířeti pak "chcípnout, zdechnout, pojít".
:-o

Žádné komentáře:

Okomentovat