2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 8. července 2015

Zlobivá myčka (II.)

Už jsem tu v posledních dnech několikrát zmiňoval "zlobivou myčku nádobí", která se nám "počůrávala".
Dnes jsem nad ní konečně zvítězil!
Po neúspěšných pokusech o prodlouženém víkendu, kdy jsem zkonstatoval, že těsnění pod bajonetovou přírubou mezi motorkem a oběhovým čerpadlem je už za zenitem své životnosti, zavolal jsem včera na firmu PEREX servis.
Popovídal jsem si s ochotným technikem, vysvětlil jsem mu, co jsem už učinil - no a že technik byl na firmě sám, namísto aby se "dral" o zakázku, ochotně mi poradil, kde si koupím novou těsnící sadu a jak si opravu provedu sám.
I následoval telefonát na firmu Expolar, vysvětlil jsem znovu, co potřebuji, zapsal si skladové číslo položky a cenu (1.200,- Kč), Pavla se pro malý sáček se třemi díly nes stavila a já večer "montil".
Nejprve jsem zkusil jen vyměnit to jednodušší vnější těsnění, ale při mycím cyklu se pod myčkou opět objevila voda. Sice malé množství, ale přece.
Následovala druhá demontáž, výměna vrtulky a těsnění pod vrtulkou, zpětná montáž (na první pokus chybná, ale hned jsem to sám postřehl) a druhý test. Po dalším mycím cyklu je pod myčkou dokonalé sucho.
Hurá, stal se ze mne údržbář :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat