2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 21. července 2015

Teplo, vedro, peklo (II.)

Jak jsem zmínil už včera, máme v kanceláři klimatizaci. Ta mi, potvora, fouká ze stěny na opačné straně místnosti směrem k zemi, "vychlazený" vzduch nad podlahou míří ke mně, přímo na má lýtka. A stejně jako včera, když jsem odcházel, na schodech jsem si opět nepříjemně protáhl úponky lýtkového svalu pravé nohy. Jenže tentokrát navíc, když jsem odbočoval z "Jarošky" k zastávce šaliny, něco mi v lýtku zalupalo a bolest se stala nesnesitelnou. Těch pár metrů k zastávce jsem se šoural skoro deset minut a volal jsem dom Pavle, aby mi na Pálavské náměstí přišla naproti s francouzskou holí...
Bolest jsem trochu rozehnal koupelí v teplé vodě a Fastum Gelem, ale ze zbytku večera je jen leháro v peřinách :-(
PS: Tip na čtení
Kterak spravedlivě nálepkovati džihád (NP, Luděk Frýbort)

Žádné komentáře:

Okomentovat