2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 17. ledna 2011

Únava hned od začátku

Hned od začátku nového týdne se cítím unaven, od rána se těším, až si večer půjdu lehnout. Ale zároveň mne těší, že toho mám na celý den tolik, co chci zvládnout.
Výuka je únavná, ale těší mne... Děti jsou náročné, ale rád jim svůj čas věnuji...
Večer s potěšením poslouchám BBC, abych "naposlouchal angličtinu", a zároveň v dálkové správě upravuji webové stránky, jak mne požádali v práci...
Že bych byl tak trochu workholik?

2 komentáře:

  1. "Výuka je únavná, ale těší mne...Děti jsou náročné, ale rád jim svůj čas věnuji...", Radku, ty ses Homér :-) Ty bys strčil Máchu do kapsy a Bezruč by se mohl jit taky zahrabat :-) Ty jsi nekdy tak inspirativni, ze normalne donutis lidi, aby se nad sebou zamysleli :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za povzbuzení do dalších dní...

    OdpovědětVymazat