2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 27. srpna 2012

Každej tu káru táhne sám

Od rána mi bylo tak nějak divně, cítím se unavený, jak zbitý.
Trochu jsem přemýšlel nad tím, zda je to počasím, které se výrazně změnilo na podzimní, tlak spadl na 995 hPa.
Pak jsem přemýšlel nad tím, jaký vliv na člověka může mít Hudební neděle s Radiem Praha, která včera vysílala vzpomíku na Zuzku.
Zuzana Navarová: Každej tu těžkou káru svou si táhne sám

A pak mi po poledni zavolala moje mamka, že ráno zemřel prastrýc (táta tety, tedy tchán bratra mé maminky).
No a že s křídlem příbuzenstva z mamčiny strany komunikujeme zcela jinak než s tím z tátovi strany, kteréžto už de facto přestalo existovat, dost mne to vzalo...
A pak jsem dumal, zda to byla od rána nějaká forma empatie... Cítil jsem na dálku blízkost smrti?


A zbrklá Pavla zase vylítla od zkoušky v autoškole :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat