2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 16. srpna 2012

Lenička negativistka

Ráno jsem měl problém vytáhnout děti z domu - chtěli zůstat a hrát si. Hlavně Lenička. Ale přesvědčil jsem je, sedli jsme do auta a jeli na zahrádku...
Ano, jeli, protože jsem předpokládal, že až doryji záhonek pro jahody, pojedeme nakoupit do Kauflandu, a pak si zajedeme zaplavat zase, jako před týdnem, do bazénku se slanou vodou. Jenže zůstalo jen u Kauflandu. Lenička si stále mlela svou, že se koupat nechce, navíc se v Kauflandu houpala na vozíku a strhla ho na sebe i s nákupem, takže plakavá scéna...
Takže jsme se vrátili dom, cestou jsem si ještě v oční optice Herlango nechal opravit šroubek na brýlích; a na zahrádku jsme šli znovu v podvečer, prořezával jsem jednu z jabloní (to bude práce na několik dní, na ty stromy snad pár let nikdo ani nesáhl) a grilovali jsme párečky.
A večer doma procedura s ohříváním vody na koupání, bo nám opravují místní výměníkovou stanici...

Žádné komentáře:

Okomentovat