2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 3. srpna 2012

Tak máme druhou

V práci jsem měl zase frmol, jak už to tak před dovolenou bývá, když chce člověk stihnout moc věcí - a nemůže si říct "dodělám to v pondělí"...
Odpoledne jsem se snažil s rodinou relaxovat na bazénu na Kraví hoře, v danou chvíli to bylo fajn, ale teď večer se stejně cítím totálně vyždímanej...

A musím se pochlubit, já, "nesportovec" (rozuměj nesledující sportovní dění) jsem opět dřív než má manželka věděl, že "Česko má druhé stříbro z OH v Londýně. Vybojoval ho skifař Synek, zopakoval svou stříbrnou medaili z minulé olympiády v Pekingu. Porazil ho jeho největší soupeř, Novozélanďan Mahe Drysdale. Na třetím místě dojel domácí Brit Campbell."
Vysvětlení je prosté, v kanceláři i v autě mám jako kulisu (a pro dopravní zpravodajství a obecné zpravodajství) stále puštěn ČRo1 Radiožurnál... Takže o obou stříbrných medailích jsem se dozvěděl, tak říkajíc, on-line, tedy v přímých vstupech z dějiště LOH do vysílání ČRo1...

Žádné komentáře:

Okomentovat