2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 31. srpna 2012

Tunel Dobrovského

Přemýšleje o dnešním tématu, zavrhl jsem povídání o "počítačových komponentách, co si postavily hlavu a neposlouchaly" (a že toho bylo dnes v práci nějako vícero najednou a opakovaně, dokázalo to vysát energii), a stejně i povídání o konci prázdnin a o počasí, co se tak výrazně stalo podzimní...
Ranní nehoda u Rohlenky jistě byla doménou zpravodajství televizního, můj podíl byl jen na rozhlasovém zpravodajství, neb jsem "po staré" jel právě v okamžiku, kdy zprovoznili jeden pruh, tak jsem to hned zahlásil na zelenou vlnu.
Trochu mne láká téma Tunel Dobrovského, ale krom toho, že ho dnes otevřeli, toho zas tak moc nevím. Tématu se dnes věnuje idnes.cz zde.
Co vím je, že hned jak pojedeme na bazén na Kraví horu, zkusím se tunelem projet: od Husovického tunelu přes mimoúrovňovou křižovatku u královopolského obchoďáku TESCO, novým tunelem Dobrovského a hned na most na ulici Korejská, na Tábor a po Mučednické hore...
A pak poreferuji o dojmech...


(zdroj obrázku vmo-dobrovskeho.cz)

Žádné komentáře:

Okomentovat