2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 24. srpna 2012

Nové kolo

Dnešní souhrnný mail ze serveru žena 007 Z dítěte cyklistou za 30 dní je pro mne víc než aktuální.
Ve středu jsme po tréninku nejeli dom, ale do obchodního domu TESCO pro nové kolo pro Filípka - TESCO totiž srazilo v rámci výprodeje cenu kol o 30% a cena nového kola se dostala o korunu pod dva tisíce, což už jsem byl ochoten zaplatit (vždyť jsem byl ochoten za "jeté" kolo na inzerát dát až patnáct set).
Včera jej Filípek "už zajížděl", a dnes odpoledne se určitě bude dožadovat pokračování. Samozřejmě vybaven chrániči kolen, loktů a zápěstí, a přilbou... A já zkusím aplikovat některé z nápadů v uvedeném článku, hlavně tu o snížení sedačky na úplně úplné minimum (což jsem včera udělal jen napůl).
A hned dodávám svou první radu: šroubovákem učícímu se cyklistovy zaaretujte přehazovač v poloze "nejsnažší, byť nejpomalejší jízda", ono učit se naráz ruční brzdy, přehazovačku a jízdu na větším kole není právě dobrý nápad...

3 komentáře:

  1. No jo no, člověk časem stejně zjistí, že krom kola potřebuje spoustu dalších nesmyslů. Předpokládám, že malý potřebuje ještě přídavná kolečka ne? Jak nakonec dopadl výběr kola s kolečky vs. bez? Nedávno jsem řešil docela zapeklitý problém :-) koupil jsem si na Nosice.com střešní nosič na kolo, ale ejhle :-) s kolečky to nešlo nasadit na střechu - tedy na ten můj konkrétní typ. Jednoduchá úvaha sundat kolečka je sice jednoduchá, ale o to složitější do důsledku když malého ježdění baví jen chvilky a neustále kolo nahazovat a sundávat ze střechy..to je o nervy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kolo je bez přídavných koleček, velikost 20 už je běžně nemá - to předchozí "šestnáctku" zdědila dcera...
    A kolo a auto kombinovat zatím nepotřebujeme, buď se jede na kole někam blízko, nebo se jede autem někam daleko a kolo se sebou jednoduše neveze, v místě (dovolené, výletu) se šlape pěšky...
    Máme na to asi jiný pohled...

    OdpovědětVymazat
  3. Možná až děti vyrostou :-) mějte se :-)

    OdpovědětVymazat