2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 2. září 2011

Airport NY

Tak jsem si myslel, že oblbnu v NY systém, a napíšu nejen SMSku Pavle (za heslo na Boingo Hotspot a podobně se mi platit nechtělo), ale nakonec zůstalo jen u té SMSky a tento text dám na blog až doma v Brně.
Má se to tak: letiště JFK je
  1. absolutně komerční ve vztahu k uživatelům Internetu (vlastně pokud vím, free WiFi pamatuju jen z Vídně - v Arlandu ve Švédsku je placená, v Rize jsem se napích jen v kavárně, kde bylo heslo "součástí účtenky za kafe", v Atlantě jsem to nezkoušel, a v Norfolku je to totéž jako zde v NY,
  2. absolutně nevstřícné vůči kuřákům - doletěli jsme po 13. hodině, odlétáme před tři čtvrtě na osm, a to je příliš dlouhá doba na to, aby člověk jen seděl v čekárně na příslušném "Gate 5", ven se nedá (teda, dá se, ale po té, co mne na vstupu v Norfolku "ošahávali od hlavy k patě" se mi nechce znovu absolvovat tu šílenou bezpečnostní prohlídku), jen bloumat mezi obchody brzy omrzí...
Takže jak je to s tím oblbnutím? V kavárnách tu jsou na stolečku iPady s připojením, na www.vodafonepark.cz se napojit dá... Blogspot.com byl v jedné kavárně blokován, v druhé jsem sice na dotykové klávesnici na monitoru cosi nadatloval, ale když jsem klikl na publikovat, objevila se hláška o zablokování stránky. Tož píši of-line na notebooku a publikování bude následovat zítra... (Připojím to k tomu "nic", co se mi podařilo publikovat, než systém zareagoval zákazem stránky na sousedním stroji...

Žádné komentáře:

Okomentovat