2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 15. září 2011

Osobní bitvy

Vyhrál jsem si dnes jednu osobní bitvu: konečně se mi snad podařilo vysvětlit, že nemohu za to, když se s někým neshodnu na grafické podobě něčeho - návrhy a nákresy druhých se někdy totálně liší od mé grafické představy, dle mého "méně je více", a dohnáno do krajnosti: ideálním grafickým návrhem je černobílé parte se správnou básní v záhlaví, neboť grafiku nepovažuji za podstatnou, za podstatný považuji text (letáku, plakátu apod.), obsah, myšlenku. A nikoliv grafické výmysly...
Ale teď si bojuji svou druhou bitvu, a v ní zatím nevítězím. Pavla odešla s kamarádkami do Mahenova divadla, nepletu-li se tak na Edith, vrabčák z předměstí, já se starám o děti, ale dnes si to neužívám, neboť se celé odpoledne cítím nějaký nesvůj, bolí mne hlava, chce se mi spát... :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat