2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 3. září 2011

Zase doma

Tak jsem zase doma.
V letadle jsem spal cca 4 hodiny, na letišti v Praze vše fungovalo dle plánu, cesta po dálnici do Brna též v pořádku. Doma jsem se jen osprchoval a na tři hodiny vytuhnul v posteli. Pak jsem vybalil, "otočil" pračku, uvařil si žaludeční čaj (mám nějaké rozhozené trávení), no a půjdu znovu spát, za rodinou se vydám až zítra...
Co ještě dodat? Unaven, cestování "po čase" (na západ, kdy se jen den cestování prostě jakoby zpomalí čas) bylo v pohodě, cesta "proti času" (na východ) je nepříjemná, mám pocit, že se mi ztratil jeden den, prostě z té soboty nic nemám a jen bych spal... Snad kdyby byl lepší spoj a nemuse se tak dlouho čekat v NY, bylo by to lepší...

Žádné komentáře:

Okomentovat