2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 11. září 2011

Devět / jedenáct II.

Ne, nebudu rozebírat dnešní desáté výročí, to činili jiní celý den ve všech médiích. Přiznávám, že jsem se trochu obával, kdy se mezi zprávami objeví nějaká nová katastrofa - ale nic takového se nestalo.
V pražském Klementinu dnes padl teplotní rekord z roku 1948. Nejvyšší denní teplotu meteorologové odečtou až ve 22:00, už odpoledne ale teploměr překonal historické maximum 28,3 stupně Celsia. Rekordy padají i na řadě dalších míst Česka, ke 14:00 je zaznamenala zhruba třetina měřicích stanic se statistikami delšími než 30 let. V pondělí pak prý bude oblačno až zataženo, místy přeháňky, ojediněle bouřky. Teploty 19 až 23 stupňů Celsia.
Každopádně já si ten den užil právě dle počasí - odpoledne jsem s dětmi a babičkou vyrazil na koupák na Kraví horu (Pavla si užívala doma klidu) a byli jsme tam téměř tři hodiny, děti nejen skotačily v bazénu, ale i pískovaly a hrály si na pavouky. A já si přečetl kousek knihy - od návratu z USA (v letadle jsem četl hodně) jsem na to neměl čas...
Teď už děti unavené vodou spí...

Žádné komentáře:

Okomentovat