2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 16. května 2012

Doktorské nic

Tak mi doktor dnes poradil "nic".
Popsal jsem mu, jak mne doktorka ve VN poslala před měsícem na ORL, jak mi je divně od oné neděle, kdy jsem byl "sestřelen chřipkou", poslechl si mne, změřil tlak a teplotu a odebral krev. A nic.
Teda nepočítám taková ta moudra jako "zhubnout", "nekouřit", "šetřit se"...
A přijít se ukázat v pátek, až budou výsledky rozboru krve :-( Mno, moc moudrý z toho nejsem...
Prostě je třeba počkat do pátku...
Jestli mne do té doby "stokrát nic neumoří"...

1 komentář:

  1. Popravdě.. nejsem lékař, ale rady typu zhubnout a nekouřit mi nepřipadají zanedbatelné..
    JB

    OdpovědětVymazat