2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 14. května 2012

Ochlazení potrvá měsíc

Já vím, že se opakuji - ale já vážně nevím, zda se už mám smířit s tím, že po čtyřicítce nebudu fungovat jako dřív a nebo zda mne vážně tak moc "rozhazuje počasí".
Jak jinak si vysvětlit, že jsem zase další den "pekelně utahaný", i když jsem šel včas spát a ráno se (dočasně čilý) probudil před budíkem.
A hold naslouchám článkům, jako je tento: Rekordní tropy vystřídalo ochlazení. Potrvá měsíc. Jasně, o patnáct stupňů klesly teploty v průběhu soboty u nás na Moravě, a příštích 30 dní bude prý převážně oblačných, po výrazném ochlazení tento víkend se budou denní teploty až do června pohybovat mezi 16 až 24 stupni Celsia.
Zkoušel jsem si měřit tlak, v tom to není, naměřil jsem krásných 140/85. Tak co to sakryš je?
Proč jsem už od dopoledních hodin celý malátný a spací, už několikátý den?

2 komentáře:

  1. K Tvému zamyšlení.. Myslím, že to nebude jen věkem.. Také mívám podobné stavy a nemusím u toho být nemocná a to mi je skoro o polovinu let méně :-)Stačí menší výkyv počasí a moje tělo to reflektuje..

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji neznámé pisatelce, a to za v podstatě pozitivní příspěvek - bo když člověk ví, že něco není jen jeho problém, hned se mu ten problém zdá trochu menší...

    OdpovědětVymazat