2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 8. května 2012

Sestřelen chřipkou II.

Krom "intenzivního ležingu" se bohužel stále neobejdu bez tabletek.
Po té, co jsem se "prokousal" článkem Ibalgin: Pomsta růžového štěstí, kombinuji dle textu rad Jak na horečku ze stránek Mudr. Zdeny Střídové dvoje tabletky:
  • Paracetamol - paralen
  • Ibuprofenum - ibalgin
A snažím se už i něco jíst, něco, co dělá dobře předrážděnému žaludku, například jogurty.

Nutno říct, že během pondělka jsem už zase začal vnímat svět kolem sebe (v neděli nikoliv, ten den jako by pro mne vlastně ani nebyl - tak moc zle mi bylo).
Rozhodně mi dopoledne a odpoledne pěkně doma v posteli (s doslovným minimem domácích prací, což byl praví opak mé standardní činorodosti) udělalo dobře, tedy mé nemocné tělesné schránce, mozek z té nucené neaktivity dost trpěl.
Večer to už zase samozřejmě nebyla žádná sláva, jak je u nemocí obvyklé, a tak jsem jen hrál na PC sudoku...

Žádné komentáře:

Okomentovat