2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 24. května 2012

Uspávanka

Uspávanka pro Filípka a Leničku na dnešní večer (poslal jsem i sobě a Pavle do mobilu, protože tak rychle se asi básničku nenaučíme):
Hajej, moje sluníčko,
prospinkej se maličko.
Maminka ti zazpívá,
pak tvůj spánek ohlídá.

Pohladí tě na líčko,
tak už spinkej, holčičko.
Na polštářek dej hlavičku,
ty můj maličkej hošíčku.

Za krátko už budeš spát,
o hvězdách si necháš zdát.
Tak už spinkej, broučku malej,
zavři očka, hajej, dadej.
Zdroj: predskolaci.cz

PS: Včera byla hostem Radiožurnálu Radka Denemarková, autorka knihy Peníze od Hitlera, o níž píšu mimo jiné ve svém čtenářském deníku - dnes jsem si na to vzpomněl, když jsem si všiml, jak se zvýšila návštěvnost mé webové stránky seznamknih.../penize-od-hitlera :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat