2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 3. května 2012

Témata blogu

Připouštím, že když mi dnes kamarád poslal dvě témata pro psaní blogu, vzal jsem to s povděkem. Neb dnes byl (a ještě bude) den tak "narvaný událostmi", že osobně bych z nich něco těžko vybíral a navíc, neměl bych nad tím vlastně kdy přemýšlet.
Po pracovním "kolotoči" se stavuji jen na skok doma a čeká mne schůze na Strnadově. Její část bude tak trochu související s prvním zaslaným odkazem, s článkem o ocelových mostech na D47. Všimněte si hlavně té zmínky o projektantovi a následném kontrolorovi - zjevný konflikt zájmů. O jednom pracovníku SBD Mír, který je ve zjevném konfliktu zájmů, bude dnes večer na schůzi určitě také řeč.
Druhý odkaz, který mi kamarád zaslal, je na téma nafty s obsahem síry - přiznávám, že coby uživatele auta s benzínovým motorem si tak trochu říkám, že se mne to netýká, ale kdo ví, jak je šizen benzín. Pokud vím, tak z výsledku minulých kontrol plyne, že minimálně tak, že je v něm víc lihu, než je povoleno. Takže vlastně všici neplánovaně zaměňujeme Natural95 a speciální palivo E85 a máme v nádržích jeho jakousi směs...

Žádné komentáře:

Okomentovat