2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 17. května 2012

Spací nemoc

Už vím, co mám - SPACÍ NEMOC :-)
Ne, dělám si z toho srandu, abych nebyl naštvaný - protože včera mne napadaly i takové černé myšlenky či spíše teorie jako "Deprese" nebo "Chronický únavový syndrom" - co jiného mi taky zbývá, když vím, že jsem bez klinických příznaků jakékoliv nemoci, jen jsem prostě už kdoví kolikátý den od rána do večera stále unavený a spací...
Ráno si Filípek mamince "stěžoval", že tatínek usnul dřív než on; prý mne slyšel chrupkat :-)
Ano, usnul jsem o půl deváté, spal do "budíku" (půl šesté), a stejně jsem cca od půl osmé ráno zase jak "zbitej pes".

Žádné komentáře:

Okomentovat