2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 25. listopadu 2012

Bylo nebylo - bude nebude

Děti jsme nechali dnes celý den doma - Léňa asi zítra stejně nafasuje antibiotika. Přes den je sice relativně živá, ale večer usíná čím dál tím dříve, navíc ji stále trápí kašel - podle výsledků stěrů má v krku nějakého "koka", jen v pátek ještě doktorka nevěděla kterého - a jak jsem pochopil, tak se antibiotiky "rozumně šetří" a neměla by dostat širokospektrální směs, ale něco cíleného... A já s ní asi budu muset zůstat doma na OČR.
Filípek snad "koka" nedostal, v pátek sice znovu "hicoval", ale včera a dnes už nikoliv, takže zítra pošupajdí do školy.
Odpoledne jsem zašel "na otočku" na zahrádku nasadit dvě sazenice ostružin, co jsem je v týdnu dostal, a nasbírat jablka na štrůdl...
A jinak se za ten den "nic mimořádného nestalo" - zprávy raději nesleduji, alespoň o víkendu, ať se člověk nemusí rozčilovat nad dalšími "nesmyslnostmi", co vymyslí (to slovo je v tomto případě poněkud nepatřičné) naše politická reprezentace... Z rádia jsem jen dopoledne poslouchal ZZZ (Zápisník zahraničních zpravodajů).

Žádné komentáře:

Okomentovat