2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 2. listopadu 2012

Očkování proti chřipce

Tak jsem se dnes nechal očkovat proti chřipce - VAXIGRIP® - snad nedopadnu jako babička Věra, která dostala po očkování chřipku s neskutečně nepříjemným, vážným průběhem.
Dle různých informací z mého okolí platí všechny možnosti:
  • může se mi stát, že prostě očkování bude fungovat a chřipku letos nedostanu;
  • taky mohu mít dva až tři dny po očkování trochu pocit, jako by na mne "lezla chřipka";
  • no a nebo se bude tělo nečekaně bránit a dostanu chřipku hned.
Předloni jsem se nechal očkovat a naštěstí platila varianta nejpříjemnější, až na to, že po zhruba půl roce jsem chřipku stejně dostal. Uvidíme.
Zatím mne jen lehce bolí rameno, prostě stav "po džoganci" :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat